Minialbum om sommaren.

Jag har gjort ett minialbum som handlar om del saker som Moa har gjort under sommaren Hade tänkt göra ett album om hela semestern, men energin tog slut… ☺ Papperen kommer från Bo Bunny.

Ram från Tattered Angels.

Flikar på varje sida, så man vet vad sidan handlar om.

Flikarna skar jag ut med Gazellen, och använde ”hela” istället för att dela dem.

Första sidan.

Andra sidan.

Tredje sidan.

Fjärde sidan.

Och den femte och sista sidan!

Större album än så blev det inte! ☺ Hoppas att du får en härlig helg, och tack för att du har tittab förbi! ♥

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Minialbum om sommaren.

  • Ziro

    Wow vilket album! Jättevackert och vilket fint sommarminne!

  • Catta

    Snyggt! Det är så roligt att ha kvar sånt!
    Kram Catta

  • L8

    Tokinspirerande som vanligt 🙂
    Eftersom jag är urusel på att kommentera så tänkte jag passa på att tacka än en gång för de underbara blommorna som jag fick i din utlottning förra året.
    Om du kikar förbi hos mig så får du se vad jag gjorde med min favoritblomma.
    Kram och tack både för blommorna och all inspiration du sprider.
    L8

Kommentera

