Vad har jag egentligen pysslat med i sommar?…

För dem som brukar besöka min blogg, har det nog varit uppenbart att jag varit lite ”off” när det gäller bloggandet i sommar?
Vi håller på att renovera huset, både inne och ute. Jag tänkte att jag skulle visa en orsak till att tiden sprungit ifrån mig denna sommar… Vi har nämligen gjort en damm till trädgården. För er som testat detta är det väl ingen nyhet att det tar tid!? Jag har nog (nästan) bestämt mig för att nästa års projekt i trädgården blir ett lite mindre tidskrävande…
Nog talat om detta! Nedan finner du några bilder av dammen, som nästan är klar nu!

Det finns fortfarande saker som skall färdigställas, men nu tror jag att det får vänta till våren? Det är så mycket annat som måste fixas innan hösten är här på riktigt…

Hoppas du har en härlig helg!
Tack för titten! ♥

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

8 responses to “Vad har jag egentligen pysslat med i sommar?…

  • Petra/Paradise

    Superduperfint!! Ni ska verkligen vara nöjda med slutresultatet!! 🙂
    Och att påbörja projekt både inne och ute samtidigt..jah, det tar tid det 😉

    WOW säger jag bara!! 🙂

    kramis

  • Marie Johansson

    Snygg blev den i alla fall!

  • Catta

    Så fint! Det är en otrolig mysfaktor att ha rinnande vatten i trädgården- för att inte tala om alla roliga växter som trivs i närheten. Bänken gillar jag lite extra…
    Kram Catta

  • Ziro

    Wow vilken fin damm!

  • sussies

    Wow, wow, wow!!!! Så underbart vacker damm!!! Älskar den o nu måste jag ju bara komma o hälsa på! Har tänkt det hela sommaren men du vet ju hur tiden springer iväg för oss. Hur går det inne då?
    Vi måste höras snart!!! Miss you much!!!

    Kraaaaamis!!!!

  • Anétte Svahn

    TJUSIGT =D Du är ju så jä..a duktig!!!! Håller med Sussi WOOOW.. Måste komma bort å se det live. Nån dag när det passar dej. Krammmm ❤

  • Elisabeth

    Så vackert Annica!

  • Carina Lehto Bjerke

    Så fint det blev med dammen!!! Tycker att du hunnit en del ändå, trots arbetet ute. Själv har jag knappt bloggat runt alls, varken hos andra eller i min egen. Ha det gott!! Kramen

Kommentera

