Grattis!

Ett somrigt grattiskort är vad jag har att bjuda på idag! Denna stämpel fick jag på en träff, och hade aldeles glömt bort den. Lite synd, eftersom den är jättesöt! Nu kom den i alla fall till användning! ☺

Insidan med en av mina favoriter bland gratulations stämplar.

Och en baksida, som vanligt…

Nu ska jag ut och njuta av solskenet, medans jag planerar min trädgård! ☺

Tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

One response to “Grattis!

Kommentera

