Smultron.

En snabb layout med sommarkänsla blir det idag. Smultron är väl ändå en av de bästa sakerna med sommaren?

Titel och journaling.

Och ett par närbilder till…

Det blev en hel del smutron plockade faktiskt. Kolla här… Mumsigt va?!

Tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

5 responses to “Smultron.

  • Kathleen

    Väldigt somrig och härlig LO, helt annorlunda känsla än när jag nu tittar ut genom fönstret… ÖSREGN!!

    Undrar vad bokstäverna heter? De var sådär lagomt stora och väldigt barnsliga/busiga, helt och hållet det jag letar efter!!

    Kram/Kathleen

  • Annica

    Tack för sin kommentar Kathleen! 🙂 Bokstäverna har jag skurit ut med min Gazelle. Tyvärr minns jag inte vilket typsnitt jag använde… Om du har möjlighet att skära ut digitalt, och gärna vill veta typsnittet, så kan jag leta lite? Hör av dig i så fall.
    //Annica H

  • Kamilla

    Underbart vackert som vanligt!! 😀

    Bokstäverna är Quickutz ”snowday”
    och finns att ladda hem här –> http://new.myfonts.com/fonts/tart-workshop/seasoned-hostess/
    Dom är inte riktigt 100% lika, man ganska så 🙂
    (Annica lånade mitt snowday, men det är ju ett tag sedan 😉 )

    Kraamiz bruttan!

  • Annica

    Ahhhh! Det var ju så det var! 🙂 Tack snälla du! Det var ju efter det som jag laddade hem den andra varianten! 🙂

  • Marie Johansson

    Smultron går aldrig av för hackor de! Underbar bild och layout! Och jag gillar att lillbruttans skor är smultronfärgade.

Kommentera

