Hurra 50 år!

 Idag blir det ett gratulationskort. Papper från Pion Design, och samtliga stämplar från Inkido.
Jag är lite för ”lat” för att skriva vid varje bild idag… Jag har haft en semestervecka, och har redan ”lagt av mig”? Bedrövligt! 😉 Tur att jag ska jobba nu igen, så att jag kommer tillbaka i normala gängor?
Vi ska ha middagsgäster ikväll, så nu ska jag börja planera lite mat. Är väldigt sugen på en god dessert, så jag ska ta en tur till affären och se vad som inspirerar mig! ☺

Hoppas att du får en riktigt skön helg! Tack för att du har tittat förbi! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “Hurra 50 år!

  • Marie Johansson

    Riktigt snyggt kort som vanligt. Min semester börjar först på måndag, men då har jag härliga sex veckor sedan. Vi ska säkert ta en tur med husvagnen. Sven sa häromdagen att vi borde göra ett besök neröver….

  • Elisabeth

    Vad glad man skulle bli av att få ett så fint kort. Lyktorna var också väldigt fina. Härligt att lägga av sig när det är semester. Det behöver man så väl. Hoppas du får en fin och kreativ sommar.

Kommentera

