Pysselväder och betongskapelser.

Jag har en semestervecka… Alla som känner mig kan nog räkna ut det, eftersom regnet öser ner ute?… ☺ Nu tänker jag inte klaga på vädret eftersom jag har en hel del att göra inomhus, och det är faktiskt perfekt ”pysselväder”!

Jag tänkte visa några ljusstakar som jag har gjort färdigt nu när det regnar. Betong, ett gammalt vattenledningsrör, pärlor, tråd, och några överblivna glaskupor var allt som behövdes.

Pärlor på koppartråd fick bli en variant av ljusmanchetter.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och kanske pyssla lite om inspirationen ”faller på”. Vi får väl se vad det blir…

Tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Pysselväder och betongskapelser.

Kommentera

