Gratulationskort Inkido.

Ett enkelt gratulationskort med produkter från Inkido blir det idag!

Jag är väldigt förtjust i de fina vintagebilderna, så jag har använt en sådan och stämplat en ramstämpel runt den.

Breda spetsar i två lager.

En kollagestämpel som jag delat upp lite, och en hög med dekorationer.

En insida med plats för en hälsning. Textstämpeln är en av mina favoriter sedan länge, och den nya hörnstämpeln med ”grunge” känsla är en riktigt bubblare på topplistan! Jag har också använt en riktigt användbar stämpel som heter ”splash” i det nedre högra hörnet.

Och slutligen en baksida…

Ha en riktigt skön helg! För vissa blir det ju en riktig ”långhelg”, så passa på att njuta!

Tack för titten! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Gratulationskort Inkido.

  • Gina

    Jätte fint! Jag är glad att hitta Svenska som blogga om Kort och pyssla!

  • Elisabeth

    Hoppas långhelgen varit bra. Detta blev så snyggt. Vintagemotiven kom fram. Och Barbien i förra inlägget. Tänk att ha en sådan mamma.
    Kram

  • Lisa

    Såååå fint kort! Du är superduktig Annica!! Vintagemotivet var jättevackert 🙂

    Ha en bra vecka/Lisa

Kommentera

