Detta gör mig så glad.

Åh så fort dagarna rinner iväg den här årstiden!  Jag har så fullt upp med ”pysslande” utomhus att jag helt glömmer av vad som behöver göras inne… Dammråttorna samlas i högar! Ja ja… Bättre lite skit i hörnen eller?

Det här är en layout som jag gjort efter inspiration från rara Anne-Kristine. Riktigt rosa, för att det ska passa vår rosa lilla prinsessa!

Pepperet är från Bo Bunny om jag inte minns fel? Splash stämpel från Inkido, och ramen är en stämpel från Stempelglede.

Journaling. 

Tags från Pion Design, hjärta från Pagoni och blommor från Prima.

Hjärtat är av trä, och det stod redan kram på det. Färdigt, fint och bra!

Det var allt för idag. Nu väntar en helg med trädgårdsarbete. Vi ska sätta upp stängsel, gräva och förhoppningsvis plantera lite. Vi får se hur mycket vi hinner? Vädret blir väl inte direkt toppen tror jag? Fast prognoserna har ju varit fel förut, så det finns kanske hopp om liiite sol i alla fall?!

Tack för besöket, och ha en härlig helg! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

Kommentera

