Jag finns på Punctum Saliens!…

För ett tag sedan fick jag kontakt med en driftig kvinna som heter Elisabeth Jönsson, och driver webbplatsen  Punctum Saliens.
Hon undervisar om media och estetik, arbetar med en bok, och älskar skapande! Fotografering, målning och trädgård är några av de saker som ligger henne varmt om hjärtat. Vill du hitta intressant läsning med substans, finna tips om skapande och kreativitet, eller finna bra information kultur och media, så kan jag varmt rekommendera ett besök hos Punctum Saliens

Elisabeth är en kvinna med en sund livssyn, och kloka tankar. Jag blev därför väldigt glad när hon ville skriva ett litet reportage om mig, och mitt skapande! Vill du läsa om det, så kan du klicka HÄR.

Förutom allt annat, så driver Elisabeth en bokhandel. Behöver du lite sommarläsning, så skulle jag tro att du hittar en bra bok just där!

Tack för att du har tittat in just idag! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

One response to “Jag finns på Punctum Saliens!…

Kommentera

