Du är mitt liv.

Måndag igen! Tänk så fort en helg kan gå?! Nu när solen krupit fram och dagarna är långa, så borde det väl rimligtvis tiden ”räcka till” bättre? Tyvärr är det inte så, i alla fall inte hos oss… Jag tycker att jag håller på med något mest hela tiden, men inte blir liksom gjort? Märkligt hur det kan vara? 

En layout blir det idag. Papperen till denna kommer från Prima och Riddersholm Design.

Titel med bokstäver från Prima.

Dekoration på tag från Magnolia. Blomma från Prima, bling från Magnolia och fjäril från Inkido. En massa gamla knappar har jag också använt.

Det härliga rosbandet har jag fått från rara Marie. Dessa finns lite här och var. Olika grossister har olika färger.

Och slutligen journaling!

Tack för besöket, och ha en härlig vecka! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

5 responses to “Du är mitt liv.

Kommentera

