Our Girl

Sista dagen av ledighet så här i Påsktider! Strålande sol, och underbart vårväder! Jag tänker tillbringa så mycket som möjligt av dagen utomhus, och njuta. Kanske att kvällen erbjuder lite pysseltid också? Vi får se…

Detta är en LO gjord av Primas Jack and Jill. Supersöta papper som finns i flera varianter.

Blommor och chipboard från Prima, fågel från Dusty Attic och ”bling” från Magnolia.

Texten är en rub on, minns inte från vem just nu? Chpiboard hjärta från Melissa Frances.  Fågeln från DA, har jag målat med Gesso.

Detaljerna här är klippta ur mönsterpapperet.

En krona från Melissa Frances, som jag målat med Gesso och stickles.

Och slutligen en bild av söta ”Jill” som jag klippt ut ur papperet!

Tack för besöket! ♥

 

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

One response to “Our Girl

  • Elisabeth

    Blir så nyfiken på ditt skapande. Det är detaljrikt och fantasifullt. Jag har skickat ett litet mejl till dig med några tankar.

Kommentera

