Ett påskägg med kyckling i.

Idag blir det ett Påskägg gjort av papper från Prima! Inuti ägget sitter en liten kyckling, och väntar på Påskharen kanske?…

”Äggkoppen” har jag gjort av gips, så ägget står stadigt.

En liten blomma från Prima på toppen.

 

  Hoppas att du har en skön dag! Tack för titten! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Ett påskägg med kyckling i.

  • Maya

    Du lager så masse stilig, Annica!
    Herlig påskekylling, og jeg digga den påskekyllingene du hadde laget i papir, så utrolig søt 🙂
    Ha ei flott påske,
    klem fra Maya

  • Elisabeth

    Så underbart fint. Jag blir mållös. Jag har förresten skickat mejl till dig, men min dator har krånglat. Har du fått mitt svar Annica?

  • Pernol

    Vilket jättesött ägg med kyckling i! Jag vill passa på att önska dig en riktigt go och Glad Påsk!

    Ha det gott!
    kramis Pernilla

Kommentera

