Vintagestil på mina påskägg.

Nu smyger Påsken närmare! Så här på söndagen tänkte jag att det kunde vara lämpligt att blogga några Påskägg. Materialet till dessa kommer från Inkido! 

 

Jag har rivit bitar av mönsterpapper, och limmat fast runt äggen med decoupagelack.

 

Varje ägg fick även en liten kvist och en blomma på toppen.

 

Här har jag hängt upp dem i björkriset! Pyntat och klart…

Det var allt så här på söndagen! Här hemma har det varit full fart hela helgen! Vi har fått en hel del gjort, men pysseltid har det inte funnits… Det känns som att jag ligger lite efter i pysslet nu, så jag måste nog ta mig i kragen. Suck… Varför är det inte fler timmar varje dygn?…

Tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “Vintagestil på mina påskägg.

  • Elisabeth

    Bedårande fina. Vilken fin blogg du har.Kanske kan vi samarbeta. Läs gärna dagens inlägg om ”Jag blommar” på min webbplats Punctum saliens. Jag vill gärna komma i kontakt med inspirerande, kreativa och duktiga skapande kvinnor.

  • Anita/AniLi

    Underbara ägg, kul med notpapper.
    Jag håller med, timmarna bara flyger iväg. Men nu ska jag göra små bordsdekorationer till en Café kväll på påskafton.
    Kram Anita

Kommentera

