Helgens pysseltips!

Har du fullt upp i helgen? Om inte, så har jag ett tips på vad du kan göra!… Gör en Påsk Kyckling!
Svensk Fågel har nämligen en tävling just nu, och bra priser ligger i potten! Du får göra din kyckling av precis vad som helst, så gnugga ”skaparknölarna”, och sätt igång! 🙂

Tävlingen går till så att man antingen laddar upp bilden på Facebook, eller så mailar man in bilden. Så här gör du:

  1. Ta en bild på din påskkyckling,
  2. Gå in på Facebook och ”Gilla” Svensk Fågels sida
  3. Ladda upp bilden där.
  4. Har du inget Facebook-konto eller har problem att ladda upp bilden så kan du maila bilden till maria.donis@svenskfagel.se så lägger de upp den på Facebook åt dig. KLART!

Den bästa kycklingen utses på skärtorsdagen och vinnaren får, förutom äran, ett presentkort på kyckling och ett fint förkläde.

Här har du direktlänkar till Svensk Fågel och deras Facebooksida

Jag tänkte vara med på detta, jag har ju trots allt några kycklingar klara… 😉 Mitt tävlingsbidrag blir denna lilla ”prinsess kyckling”.

Tack för besöket, och ha en härlig helg! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

One response to “Helgens pysseltips!

  • Anita/AniLi

    Underbar kreation detta! Du borde ha en stor chans att vinna tycker jag. Kommer nog inte att delta, men för min del så blir det ändå lite påskpysslande på söndag i alla fall!
    Kram Anita

Kommentera

