I quote…

Inför vårträffen med HighCoastScrap så fick alla deltagare en skiss som ”förutmaning”. För mig var skissen klurig, så jag bestämde mig för att hålla layouten väldigt ”clean and simple”.
Jag har bara använt två CS, och inget mönsterpapper alls. Lite wellum har förvisso jag sytt fast, men that’s it, i pappersväg.
Bakgrunden har jag gjort med Glimmer Mist och Distresser. Jag har också stämplat med stämpeln ”Splash” från Inkido här och var.

Titeln har jag skurit ut med Gazellen.

Journalingen är ett citat av Marilyn Monroe, därav titeln.

Och här syns en bit av wellum som jag sydde fast som ram runt motivet.

 

Tack för titten, och ha en skön dag! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

One response to “I quote…

  • Anita/AniLi

    Älskar verkligen din stil på layouter! Clean and simple, men ändå inte. Snyggt med stämplat och mistat runt fotot och de sydda stygnen! Me like!
    Kram Anita

Kommentera

