Glad Påsk.

Jag har ju redan börjat blogga mina Påsk alster, så jag fortsätter på den banan idag. Här är ett kort gjort av Pion Designs -Sagan Om Våren. Vintagebilden kommer från deras serie av liknande bilder –Från Mormors Vind. Jag har lagt på lite färg på bilden med distresser, för att få ännu mer ”Påsk känsla” i den.

Några blommor med lite stickles på.

Här syns de färglagda äggen lite bättre. Jag har lagt lite stickles på dem med…

En av de fina sakerna som finns på klipparken i pappers serien, är dessa små ägg. 

Även tagsen och vimpeln är klippta ur papperet. Jag har bara lagt till texten, och årtalet.

Det var allt för denna söndag! Jag hade hoppats på riktigt fint väder idag, men än så länge lyser solen enbart med sin frånvaro. Jag skjuter på promenaden några timmar, så kanske den tittar fram lite senare?…

Tack för besöket! ♥

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “Glad Påsk.

Kommentera

