Min verktygsförvaring

Jag har en sån där fin ”bordsväska” från ToteAlly… Måste dock säga att jag trots idoga försök inte kommer överens med den! Nu har jag gett upp, och gått tillbaka till mitt gamla system med diverse trälådor där jag förvarar allt möjligt. I denna har jag de verktyg som jag använder mest, och alltid vill ha nära.
Jag har ”pimpat” den med papper från Pion Design.

Jag lade några bilder i en slide för den som vill se några detaljer.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Ha en riktigt skön helg, och tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Min verktygsförvaring

Kommentera

