I flygande fläng

Så var det slut på en underbar helg! Jag har varit på High Coast Scrap’s vårträff, tillsammans med ytterligare knappt 150 pysslare! Mycket härligt sällskap, och många skratt har det blivit. Jag satt vid ett riktigt stort bord många kretiva och trevliga pysslare. Just nu är jag aldeles för trött för att orka skriva upp och länka till er alla, men jag vill ändå skicka ett extra tack till er för allt trevligt jag har haft! ☺

Jag har inte hunnit fota något av det jag skapat i helgen, utan jag visar denna layout gjord av Inkidos nya fina pappers serie Forever. Alla produkter på denna kommer för övrigt från Inkido!

Titeln är distressad, och målad med Clear Crackle Paint.

Den underbart fina stämpeln Border, lite snöre och knappar.

En bit av de nya die cut’sen som jag ”knövlat” och satt några pärlor på.

Och så en hög med fina blommor, spets, och lite metall försås!

Tusen tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “I flygande fläng

  • Jenny - Pion Design

    Tack för trevligt sällskap och en trevlig helg!
    Det fanns gott om kreativ inspiration vid vårt bord.
    Jag kom hem inte allt för sent, och då var det dags att jobba vidare med nya papperna. Alldeles snart visar vi alla sidor… ♥
    Kram

  • Marie/Mison

    Tack själv för en underbar helg. När jag packade upp glasen i går såg jag att jag missat en liten detalj runt foten av mitt glas. PUSS!

  • ztina

    Tusen tack, det var en riktigt riktigt trevlig helg!!!! Ett helt underbart härligt och inspirerande bord vi satt vid! Hoppas vi ses igen till hösten! KRAM ztina

  • mikaela

    vilken vacker LO!!. jag gillar snörena som du dragit mellan bradsen!

Kommentera

