Max och Moa.

Idag blir det en layout, med papper från Inkidos serie Is This Love. Jag har gjort dekorationer av pusselbitar, sytt en hel del, och i övrigt pysslat på ”som vanligt”.
Det var först när jag hållit på med layouten en stund, som jag insåg att Max har ”Vargen” på kepsen! Naturligtvis så var jag tvungen att notera det på något sätt också…

Jag försöker ”variera” mig lite ibland, så idag har jag lagt detaljerna i en slideshow! ☺

Detta bildspel kräver JavaScript.

Tack för titten! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Max och Moa.

Kommentera

