Gratulationskort idag!

För ett tag sedan fyllde en av våra vänner år, och jag ville göra ett kort till honom. Jag gjorde detta efter inspiration från Ett Tryck, och jag tror det var Norska Camilla S som gjort kortet jag såg? Svårt att komma ihåg när det gått ett tag. Jag tror att det är dax att anmäla mig till en kvällskurs i minnesträning?…

Ett stafflikort blev det.

En liten hälsning…

Och slutligen en enkel baksida!

Det var allt från mig så här på söndag kväll!
Jag har ”nedräkning” under veckan som kommer, eftersom vi har stor Scrapträff till helgen. 155 anmälda var det sista jag hörde! Jättekul! Det allra roligaste är att träffa alla gamla, och nya scrapkamrater. Vissa av dem träffar jag alldeles för sällan!

Tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “Gratulationskort idag!

Kommentera

