En ”äggstra” Glad Påsk!

Jag ”tjuvstartar” med Påsken i år…
Det är ju ingen hemlighet att jag är barnsligt förtjust i Pysselgummans fina papper! Detta har jag gjort med Sagan Om Våren, några blommor, en äggkartong, och lite betong…

Själva kartongen har jag klätt in med mönsterpapper. Med decoupagelim, så är det inga problem. Äggen har jag gjutit av betong, i formar av riktiga ägg.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Om du liksom jag gillar dessa papper, så rekommenderar jag dig att titta in hos Scrapbooking4You under lördag och söndag! Då blir det maraton, med många alster av Pysselgummans Sagan Om Våren

Tack för besöket, och ha en underbar helg!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “En ”äggstra” Glad Påsk!

  • Sickan

    Gud så fräckt! I like a lot!

    Ha det bra!

  • Helén

    Så snyggt! Imponeras av vilken tid du måste lägga ner på dina alster – herregud, gjuta betongägg och allt! Men läckert blev det!

  • Miaa

    Otroligt fin äggkartong med ägg i! Otroligt smart att använda äggskal till form!
    Din nya pappersförvaring blev väldigt fint! Passar in gör dom också!

    MVH Miaa

  • annkan

    Wow, vilken mysig inspiration till påskpysslet! Tack. 🙂

Kommentera

