Äntligen en bra pappersförvaring!

Jag har ända sedan jag började scrappa, letat en pappersförvaring som skulle vara praktisk, och  rätt för mig.
Min sambo fick tag i sådana här kontorsvarianter… Denna som bor på det lilla kontoret, och en större… Praktiska, men inte snygga… Passar liksom inte riktigt in i mitt pysselrum? 

Men skam den som ger upp bara för det! ☺ Jag gick lös med färg, pensel, slippapper och vax, och så här blev resultatet!
Att måla ”shabby” tar lite tid… Rättare sagt mycket tid, men det var det värt. För nu passar den i alla fall in.

På jalusidörrarna målade jag ett ordspråk, och några hjärtan med nollans pensel.

Så här ser den ut inuti. Mycket praktisk, med två utdragbara mappvagnar och gott om plats för annat! Papperen hålls dammfria och rena, och om jag inte vill se det hela, så drar jag bara igen dörrarna! ☺

Tyvärr inte så mycket vanligt pyssel idag? Du kanske kan se det som förvaringsinspiration? Jag kommer snart tillbaka med mer ”vanligt” pyssel!

Tack för titten! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

5 responses to “Äntligen en bra pappersförvaring!

  • Helén

    Vilken smart förvaring, särskilt de utdragbara vagnarna! Och ditt arkivskåp är betydligt snyggare än de som samlar damm på kontoren…

  • Sickan

    Smart förvaring! Och så fina dom blev efter att du gått lös med färg på dom 🙂

  • Lotta

    Va snygg den blev och väldigt smart förvaring. Vill också ha. 🙂

    Kram Lotta

  • Anétte Svahn

    Den blev ju jätte läcker<3 Kram Anétte
    P.s Tack än en gång för du hjälper mej med tårtorna ❤

  • Mamma

    Åhhh så fint skåpet blev. Kram

Kommentera

