Betongkruka med tag.

Om du brukar tittat in här, så har du kanske märkt att jag mellan varven visar lite annat än ”bara” papperspyssel? Idag har jag kombinerat min pappershobby, med ett litet betong projekt. En liten blomkruka med rosor och blad av Fimolera.

Tagen har jag gjort med Pysselgummans Sagan Om Våren, en blomma från Inkido, samt rub on från Melissa Frances.

Här ser du texten lite bättre.

Krukan bor nu hos en vän, och jag hoppas att hon tycker om den!

Tack för titten! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

6 responses to “Betongkruka med tag.

Kommentera

