Spring time is here.

Jag vet inte hur mycket vårkänslor du har, men när det är så här varmt ute, så börjar vårkänslorna komma till mig i alla fall!
Detta är en väggdekoration som jag gjort med papper från Pysselgummans Sagan Om Våren. Stommen har jag haft länge, och jag tror att den kommer från Panduro?

 

Här har jag målat ramen med skrylfärg och Crackle Paint-Clear.

Denna ram är bara målad med akrylfärg. Stämpeln i hörnet kommer från Inkido.

Snart slut på ännu en helg! Jag ska passa på att njuta av det blida vädret, och gå på långpromenad!

Tack för besöket! ♥

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

Kommentera

