En stjärna är född

Ett gratulationskort till en nyfödd gosse idag. Jag tror att papperen är från Dream Street papers? Stämpel är från Joanna Sheen, och texten har jag gjort i datorn.

Blommor och en söt charm på wellpapp stjärna från Inkido.

Och här är insidan av kortet. Jag har skrivit Siv Anderssons fina dikt ”En Son” på vänstersidan. Alla stämplar jag har använt här, kommer från Inkido.

 Tack för besöket, och ha en riktigt skön helg!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “En stjärna är född

  • Pillan

    Så fint kort!! Vad är det för typsnitt du använt i datorn??
    Kramiz

  • sussies

    Jättesött kort! Gillar alla stämplarna du använt o insidan blev väldigt fin, fin dikt!
    Ska vi ses nån dag? Har ringt dig o jag saknar dig!
    Ha en underbar helg vännen!
    Kraaaamis!

  • Pernol

    Åh så fint! Insidan är jättefin den med. Hoppas det går bra med renoveringen.

    Ha en fortsatt trevlig helg!
    kramis Pernilla

  • Pysselfröken

    Åh, här finns massor av underbara skapelser. Vilken stjärna du är! Jag gillar att du även dekorerar insidan av korten. Hit kommer jag igen!
    Kram

Kommentera

