En liten present…

Här är en liten presentförpackning gjord av produkter från Inkido. Jag försökte göra den Mindre ”söt”, och mer ”manlig”. Inte så lätt?… Tänkte ju att den kunde ges till en man?

Hipp Hipp Hurra, är taget ur en större stämpel. Jag valde att bara använda en del av den helt enkelt.

En liten siluett av en stad…

Så här ser den ut från sidan.

Och här har vi baksidan, med några tags att skiva på.

Helgen är slut, och det är dax att ta itu med en ny vecka! Sakta men säkert blir det ljusare och ljusare ute. Jätteskönt! Själv väntar jag på några härliga dagar med riktigt solsken, takdropp och fågelsång! Det är härligt!

Tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “En liten present…

  • MD

    waouhhhhhhhhhhhhhhhhhh bravo superbe biz MD

  • Kajsa

    Hejsan!

    Jag trillade in här av en slump och blev fullkomligt förälskad i din fina väska! Din blogg läggs absolut till listan av mina favoriter!

    Tjing!

Kommentera

