Riktiga vänner.

Jag har gjort en layout som handlar om vänskap. För ”en gångs skull” blev det mycket journaling på layouten. Jag är annars inte så duktigt på att skriva en massa på mina alster… Hur som helst så handlar den om vänskap, och bilerna föreställer mig och ett par vänner som jag funnit via mitt intresse för Scrapbooking. Bilderna togs en dag i höstas när vi besökte en av tjejerna och tog oss en promenad på stranden. 

Bildkollage och titel.

Journaling och signatur i ram.

Allt material på denna kommer Inkidos fantastiska sortiment!

Tack för titten! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Riktiga vänner.

  • sussies

    Halloj vännen! Åh, vilken underbart fin layout du gjort av de fina fotona som vi tog i höstas, du är så duktig!!! Vilken journaling o du skriver så fint!
    Blir rörd över den fina layouten och över att det blev ett fint minne för dig och för mig. Tänker mycket på den eftermiddagen, det måste vi göra om nån gång, det var så kul. 🙂
    Sköt om dig!
    Kram Susanne

  • Anita/AniLi

    Underbar layout Annica! Så sant som du säger; vänner är något att vara rädd om och att ta tid för! Du har på ett fint sätt skildrat detta med din layout!
    Kram Anita

  • ztina

    Vilken härlig LO och vilka härliga kort på dig och dina vänner! Självklart kommer jag ner till Övik i mars!!! Vi ses då! KRAM

Kommentera

