50 år…

Kort till män tycker jag är lite svårt? Här har jag i alla fall gjort två varianter. De är likadana med undantag för dekorationerna på midjan, som håller ihop det hela.
Det första har jag dekorerat med en färdig praktisk ”sticker” -50. Jag har sotat den lite med stämpeldyna för att den skulle matcha lite bättre.

 

Den här användbara ”splash” stämpeln kommer från Inkido.

Insida… Den snygga stämpeln med en dekorativ kant, kommer även den från Inkido.

Här är den andra varianten, där jag dekorerat med en stämpel från Inkido, och lite blommor.

Insidan igen…

Det var ”dagens snabba”! Nu är det städning på schemat, så det är dax att lämna datorn!

Tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “50 år…

  • Britt-Inger

    Väldigt snygga kort, stilren modell!
    Och håller med att varför ska det vara så svårt till manliga kort…Så tack för inspirationen till dom 😉
    Hoppas allt är gott på det nya året.
    Kramen, Britt-Inger

  • sussies

    Jättesnygga manliga kort! Midjorna gillar jag o splash-stämpeln, en sån vill jag oxå ha!
    Hoppas allt är bra o att det går bra med huset! När är inflyttningsfesten då Annica? 😉 Längtar efter att få se hur det blivit!
    Hoppas du får en fin dag!
    Kramis!

  • Helén

    Jättefina kort, Annica! Och visst passar de till män. De gillar ofta också blommor! 😉

  • Anétte Svahn

    Snyggt ❤ Hoppas det går bra med huset! Vi måste ses snart. Kram Anétte

Kommentera

