Perfect Model.

Layoutdax igen! Denna är gjord med papper från October Afternoon, och den handlar om min arbetskamrat Malin. Den perfekta modellen! 

Jag gillar dessa roliga chipboards från Dusty Attics. Det finns många olika och roliga varianter.  Denna har jag färgat in med svart stämpeldyna.

Journaling och dekorationer. 

Fler små söta provdockor, och en söt liten trådrulle… Vet inte var dessa kommer ifrån? Jag har fått dem av raraste Marie!  

Nu är det snart helg igen! Jag ska jobba, både på jobbet och hemma, men jag hoppas ändå att jag ska kunna klämma in liiite pyssel åxå. Jag har så mycket som jag vill göra…

Tack för titten! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “Perfect Model.

Kommentera

