Gullig Lucia.

Jag gillar stilen på Pysselgummans härliga papper! Här är en layout gjord av papper från hennes julserie. 

 Titel och journaling.

 Och lite detaljer.

Ett snabbt inlägg så här på söndagen! Jag är i full färd med att förbereda för eldragning i mitt nya pysselrum. Det lär ta ett tag innan jag flyttar in där, men det gör inte så mycket. Det är rätt kul att renovera,  planera för hur det ska se ut och hur jag ska möblera osv. 

Tack för titten! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Gullig Lucia.

Kommentera

