Inkidos ”Classic”

Jag gillar Inkidos pappers serie ”Classic”. Det blev en hög julkort gjorda av den, och jag har samlat ihop några här. 

En liten gran av vikta pappersbitar. Lite härligt glitter på kanterna.

Ett par kort där jag  använt ett par stämplar med olika julkulor runt om granmotivet.

Lite snö på grenarna…

Ännu ett par kort, med Inkidos fina julbilder med vintagekänsla.

Visst är bilderna söta!?!

Likadant kort, med annat motiv. Jag gillar verkligen dessa färdiga bilder som finns, eftersom jag inte är någon höjdare på att färglägga!…

Idag har vi riktigt ”snöväder”! Det riktigt vräker ner ute, men det gör inte mig något. Jag är inne och pysslar med allt möjligt, så det passar mig utmärkt… ☺

Tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “Inkidos ”Classic”

  • Tomaten

    Vad fina dom är var och en ppå sitt sätt!
    Ha en bra dag!

  • Miaa

    Du har gjort så härliga kort!! Man vill nästan, men bara nästan, har jul igen! Just nu håller jag på att möblera om, och det tar sån tid! Har du tänkt på vad mycket grejer man har i en bokhylla??

    MVH Miaa

Kommentera

