Peace and Joy.

Jag har insett att jag har en hel del Julalster kvar att lägga upp… Hoppas att du har tålamod med Julen ett tag till?…
Detta är ett kort gjort av produkter från Bo Bunny.

 

Vi har, för den som missat det, köpt hus! Det har varit helt hysteriskt här ett tag tag! Idag är den första dagen sedan den 5:e december som jag faktiskt har pysslat!  Jag har packat upp en del pysselsaker, och idag tog jag mig faktiskt tid att använda lite av dem! Sååå roligt!… Jag har haft abstinens…

Jag hade tänkt att lägga upp en ”Topp 10”, som många andra redan hunnit göra. Dock har jag nu gjort prioriteringen att få pyssla i stället, så det får helt enkelt vara för den här gången! Kanske jag blir nostalgisk och tar tag i det senare? Vem vet?

Tack för titten! ♥

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “Peace and Joy.

Kommentera

