Julkort med Inkidos ”Classic”.

Snart är julen slut, men jag har fortfarande julalster att visa! Bäst att lägga på ett kol kanske?…
Detta är ett kort gjort av Inkidos härliga serie Classic. 

En enkel insida med en härlig stämpel!

Nu ska jag ta mig en kopp glögg och mysa lite! Bäst att dra ut på julen så mycket som det går! ☺

Tack för att du har tittat in! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Julkort med Inkidos ”Classic”.

  • sussies

    Det fina julkortet blev mitt, sååå fint Annica! 1000 Tack!!!
    Hoppas festen och julen blev fin för er!

    Måste ses snart, längesen nu!
    Kramis!!!

  • Pernol

    Åh så fint julkort!

    Jag ville titta in och önska dig ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt 2011!

    kramis Pernilla

  • Md

    Superbe
    Bravo
    Bonne fin d’ année
    Bise md

Kommentera

