En altrad ljusstake.

Även i år har jag roat mig med att altra adventsljusstakar.  Denna har jag målat vit, och gjort nya manchetter till, med produkter från Inkido.

Härliga dekorationer från Kort & Gott/Inkido.

Pärlor ”på tråd” som jag helt enkelt lindat runt ljusen. Mycket finare än plastmanchetter tycker i alla fall jag.

Nu ska jag återgå till flyttpackning! Ju fortare allt blir packat, ju fortare kan jag börja packa upp, och då kanske jag hittar mina pysselsaker mitt i allt kaos igen!…

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “En altrad ljusstake.

  • Petra/Paradise

    En urfin adventsljusstake!! Diggar det vita, så läckert!
    Snyggt och stilrent 🙂

    Lycka till med flyttpackningen..behöver jag överhuvudtaget nämna att jag inte är avis 😉

    MÅ gott och trevlig helg!

    KRAM Petra

  • Elzie

    Vad snyggt det blev. Har tittat runt lite på dina andra inlägg och undrar hur du gjorde granen på kortet. Det ser så läckert ut.
    Ha en fortsatt bra tredje advent.
    Kram Elzie

Kommentera

