Ett litet hus till Jul.

Sjutton dagar till jul… Idag visar jag ett litet hus, som kan användas till att stoppa en liten julklapp i!  Eller kanske kakor till Tomten?…

Stickers och dekos kommer från Melissa Frances. Taket är gjort av wellpapp som jag har täckt med blomblad och snöfärg.

Baksidan…

Och så här ser det ut när man öppnar locket.

Hos mig är allt ett temporärt kaos! Vem kom på att vi skulle flytta i december?… Pysseltiden är obefintlig, och julstämningen har inte riktigt infunnit sig heller. Men vad gör väl det? Julen lär komma och gå ändå!

Tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Ett litet hus till Jul.

  • Maria S

    Wow vilket läckert hus!!!! Jättefint! Förstår att det är kaos när ni flyttar just nu och att inte julstämningen vill komma riktigt… men det blir nog bra när det blir klart!! 🙂
    Såg en liten kul sak nu… jag är besökare 110,000!!! Vilken jämn och fin siffra! Och WOW vad många besökare!! Men det förstår jag, för dina alster är alldeles fantastiska!
    Kram Maria S *som precis blivit prenumerant på dina inlägg! :-)*

  • Marie/Mison

    Man kanske ska flytta in? När flyttar NI in – jag vill komma och hälsa på!! OCH JA – jag hjälper gärna till med ngt!!

  • Annica

    Men hur underbart är inte detta lilla hus!!
    Kanonfint. Vilken inspiration man får av allt ditt
    skapande. Har precis inhandlat en Big Shot som jag
    försöker lära mig att använda. Jättekul.
    Det finns ju hur mycket som helst att göra inom
    detta fantastiskt roliga område.

Kommentera

