With Canon you can.

Det råkar vara så att jag fotar med Nikon, men min kompis dotter Tove, hon fotar med Canon! Och visst är det väl så att ”With Canon You Can?” I alla fall så kan Tove, som är riktigt duktig på att fota.

Ordet Canon, har jag skurit ut ur cardstock med skalpellen. Jag ritade av Canons egen logga för att det skulle kännas äkta.

De mesta av dekorationerna kommer från Prima.

Det var allt för idag. Inget nyskapat, men det kommer… Just nu är tid en riktig bristvara här hemma, och jag får se när jag får tid att fota och fixa med inlägg av det jag skapat nyligen. Förhoppningsvis är det snart…

Tack för att du har tittat förbi! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

One response to “With Canon you can.

  • sussies

    Halloj vännen! Vilken superfin layout med mkt. fina detaljer! Man kan sitta och kika länge på dina alster och man hittar ständigt nya saker.
    Nu kom boken idag, äntligen, jippie!!! Är så glad för den och har bläddrat mkt. i den redan. 🙂
    TACK för den enormt fina vinsten!!!

    TACK även för det fina och enormt roliga sällskapet på julpysselträffen i lördags!!! Var nog den roligaste träffen hittills!!! 🙂

    Hoppas det går bra med renoveringen och hoppas oxå att du hinner med nån liten pysselstund emellanåt.

    Sköt om dig!!!
    Kramis Susanne

Kommentera

