Jag är September.

Nog för att det är November, men jag visar ändå en layout om September. September är ”min månad”, och jag tycker att hösten är underbar! 

Jag gillar att göra egna blommor, och här ser du en variant som jag sytt av beige lakansväv. 

Fredag igen! Egentligen är det min ”jobbhelg”, men High Coast Scrap har julpysseldag imorgon så jag har faktiskt tagit ledigt. Det ska bli riktigt skönt med en heldag pyssel! Eftersom all tid går till husrenovering just nu, så har jag inte pysslat på två veckor…

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

Kommentera

