Och nu är det dax!…

Dax att tala om vinnare…

I mitten av oktober tipsade jag om möjligheten att vinna boken ”Scrapbooking -En Kreativ Kraft” som kommer ut i handeln i maj. Jag har fått äran att skapa till boken, och det har flera andra också… Kolla in gänget som jag får delan äran med!…

Zarah, Rimna, Theresa, Mette, Carina och Gunilla

Ni kan väl förstå att jag är stolt över att få vara med i det här sällskapet!? Alla foton till boken är tagna av duktiga Åsa.

Boken ser ut så här.

Här är ett av de alster som jag bidragit med.


Nu åter till anledning till detta inlägg! Jag tog hjälp av Random.org, och fick fram detta…

Och den som skrev kommentar fyra i det aktuella inlägget var, ingen mindre än … Susanne! Stort och varmt Grattis till dig! Det kommer en bok hem till dig  med snigelposten inom kort! 🙂

Jag fick faktiskt plocka ut två vinnare, men jag har inte fått medlemskapet i bokklubben bekräftat på vinnare nummer två, så jag får återkomma om det…

Tack för titten! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “Och nu är det dax!…

  • Pernol

    Grattis till publiseringen Annika! Å grattis till Susanne!

    kramis Pernilla

  • Susanne

    Hejsan! Åh, vad glad jag blev att det blev jag som vann den härliga boken, 1000 TACK vännen!!! TACK för titten i den igår och TACK för underbart och roligt sällskap!!! Det var nog den roligaste träffen jag varit på nånsin, har ont i skrattmusklerna idag! 🙂

    Ha det gott vännen!
    Kraaaaam Susanne

Kommentera

