Bara Vara…

När vi hade ”storträff” med High Coast Scrap, så satt bland andra gulliga Marie vid samma bord som jag. Jag fick äran att scrappa detta underbara foto av henne och sonen! En så fantastisk bild, eller hur?

 Journaling, och söta hjärtan.

Lite stämplat, spets och bling. 

Idag har det varit kallt! Vi har köpt hus, och renoverar för fullt! Eller renoverar var att dra till… Än så länge river vi ut! Fönstren på vid gavel, så att man kan kasta ut eftersom. Det blir man lite ”hurven” av, som vi säger i norr. Man blir alltså kall… Jag ska ta mig en varm dusch och krypa upp i soffan en stund. Inget pyssel idag heller. Suck…

Tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “Bara Vara…

  • sussies

    Jättefin blev den! Färgerna är så fina och milda, kortet jättefint och texten tänkvärd. En så fin layout!!!
    Hoppas ni fick mycket gjort i huset i helgen när ni hade så fin markservice.
    Kramis Susanne

  • lailass

    Ett jätte fint foto.
    Du har förstärkt det så fint dessutom med dina färger och hur LOn är gjord.
    Jag tycker jätte mycket om den ♥

Kommentera

