Välkommen till världen!

Idag visar jag ett somrigt gratulationskort. Ett litet kort att ge till någon som fått tillökning i familjen.

Den rara stämpeln kommer från Inkido. De små drakarna har jag klippt ut av pappersbitar och limmat ihop.

Det var allt från mig så här på fredags morgonen. En lång arbetsdag idag, och en helg då vi ska forstsätta renoveringsprojektet i vårt hus är vad jag har framför mig! Inget pyssel denna helg inte…

Tack för besöket, och ha en skön helg! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Välkommen till världen!

  • Britt-Inger

    Så ”fiffigt” gjort med drakarna.. 😉 och otroligt snyggt kort. Stilrent med finess!
    Ha en skön helg med de dina.
    Kramen, BI

  • Sissi

    Vilket superfint kort! Gillar särskilt drakarna.
    Kram Sissi

  • annkan

    Men vilken skön ide’ med drakarna- hur charmigt som helst!

    Här är vi också i renoveringstankar mest hela tiden. Så skoj, men helst skulle jag ju vilja ha det klart på direkten, fniss.;-)

    Riktigt snyggt kort!

Kommentera

