En häxhatt!

Snart är det Halloween, så jag tänkte visa en hatt som jag gjorde när Inkidos höstpapper hade kommit. Den är gjord på en styrolit kon, och brättet är gjort av flera lager papper för att få bra stadga.

Spindelnätet är gjort av smältlim, och spindlarna har jag skurit ut ur svart cardstock. 

Nu när jag sitter och skriver detta blir jag faktiskt sugen på att göra mer saker till Halloween… Så här mitt i julkorten… Det får nog bli en paus med dem, för nu fick jag lust till annat! ☺

Har du sett att jag bytt header? Hos oss ligger nu snön vit på marken, så jag fick helt enkelt lust att ha en lite vintrigare blogg också!

Tack för titten! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “En häxhatt!

Kommentera

