You´re my cup of tea…

Jag har gjort en tekanna av de nya papperen ”apples” från Inkido. Jättesöta, och verkligen lämpliga till höstens pyssel! Allt annat material på denna, kommer från Inkido det åxå.  

Lite söta blommor och pärlbuketter runt knoppen på locket.

En liten tag hänger med också…

Detta är första dagen på vad jag hoppas blir en härlig vecka! Till helgen är det Scrapträff i stan, och jag vet att det blir toppenkul! Flera pysselglada människor från när och fjärran, som jag inte träffat på ett tag kommer att vara med, och jag ser verkligen fram emot att träffa gamla som nya bekantskaper! 🙂

Tack för titten, och ha en härlig dag! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

5 responses to “You´re my cup of tea…

  • Lisa

    Supersnygg tekanna du gjort! Hur har du gjort den?? 😉

    /Lisa

  • ztina

    Vilken vacker tekanna du gjort! Du är så otroligt duktig! Ska bli jättekul att få träffa dig också IRL! Längtar otroligt mycket till kommande helg! Ska bli så kul att träffa alla och få masvis med inspiration! KRAM! Vi ses snart! =)
    ztina

  • sussies

    Hej vännen! Så snygg kanna du gjort! Gillar färgerna och tagen, snyggt!
    Längtar också enormt till helgen då vi ses igen och jag HOPPAS vi kan sitta tillsammans igen som förra gången, det var så kul då du ger mig så mycket inspiration och glädje! 🙂 🙂 🙂

    Ses snart!

    Storkram Susanne

  • sussies

    Oj, glömde att tacka för senast, det var så roligt!

    Kramen!

  • agge

    oj så fin burken blev.. mycket fiffigt..
    titta gärna in på min blogg; litesmottogott.blogspot.com

Kommentera

