Beautiful.

Här är en layout som jag gjort med papper från Maja Design och Prima. På fotografierna ser du söta Tove, som faktiskt tagit dessa bilder själv! Jag har bara ”fotoshoppat” dem lite, för att de skulle se lite gamla ut. Texten i journalingrutan, är en rub on från Melissa Frances.

Blommor och blad…

Blommor, blad, och swirl från Prima och Magnolia. Titeln är gjord av thickers.

Runt kanten har jag stansat med en kantstans från Martha Stewart. Den lilla dekorationen är en ”pebble” från Prima. ”Volangen” runt det prickiga papperet, är en spets från Inkido.

Pärlor är snyggt tycker jag! Ibland blir strass lite för mycket? Men ”pearls are a girls best friend”!

Tack för titten, och ha en trevlig helg! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “Beautiful.

  • lisa

    Oj vilken tjusig layout! Vill passa på att tacka för det super fina paketet jag fick utav dig för att jag följer/läser din blogg och kommenterar. Hur kan man låta bli? 😉 kram från Lisa ♥

  • sussies

    Hej vännen! Vilka vacker layout och med så vackra foton! Har suttit en stund och kikat på alla detaljerna och blir fascinerad av hur mycket du får dit och ändå lyckas få den så harmonisk.
    Nu har vi äntligen fått ordning på uppkopplingsproblemet så nu är jag back-on-track igen, så kul. Har varit borta från cybervärlden alldeles för länge.
    Stort Tack för att jag fått låna er dator när det var ett måste, det var mycket värt! ♥

    Stor kram!
    Susanne

  • Lisa

    Vilken jättesöt LO med många detaljer! Ju mer man tittar på den ju fler ser man.
    Tack så jättemycket för dom underbart fina blommorna jag vann av dig!!

    /LiSA

  • Annelie

    Beautiful var verkligen ordet…Jättefin LO!

Kommentera

