Nu har räknaren slagit över!

Under dagen har räknaren passerat 100000! Jätteroligt!
Ända sedan den 5/9 klockan 07,00 har jag haft en kommentars utlottning här i bloggen. I potten ligger förpackningar med blommor, både köpta och sådana som jag har gjort själv. Fem olika färgställningar finns det. Turkos, röd, blå, rosa och låt oss kalla den sista för vit? Om du är en av dem som vunnit, så ange vilken färg du gillar bäst, så ska jag försökta att tillgodose önskemålet.
Sedan jag började utlottningen har jag fått så många som 166 stycken kommentarer! Jättekul! Random.org har hjälp mig att dra vinnare, och följande personer har blommor att vänta i postlådan!

annkan, Jenny Bergvall, Lisa, EvaPojjo

Grattis till er, och jag hoppas att ni blir nöjda med era blommor! ☺ Maila mig era adresser, så ska jag skicka iväg så fort som möjligt.

Så till besökare nummer 100000… Jag vet faktiskt inte vem som ”prickade rätt”? Jag har inte fått något meddelande, eller någon kommentar om det? Om ingen hör av sig under morgondagen, så kommer jag att dra en vinnare av dem som lämnat kommentarer idag! Jag får återkomma om det! Det är kitet på bilden nedan som ligger i potten…

Tusen, tusen tack till alla er som besöker min blogg, och ett extra stort tack till er som lämnar en rad, trots att jag sååå sällan hinner återgälda vänligheten! Ni gör alla min dag lite ljusare! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

15 responses to “Nu har räknaren slagit över!

  • lisa

    Härligt! Grattis! du gör så vackra alster….

  • Britt-inger

    Grattis till Er som hade turen på Er sida 😉 Annica gör så mycke fina blommor och mer där till…
    Trevlig helg
    Kram, BI

  • Caroline

    Grattis till alla besökare!
    & Grattis till vinnarna!

  • Lisa

    Åh vad roligt! Jag ska genast mejla min adress 😉

    /Lisa

  • Sophie

    Stort grattis till er som hade turen att vinna!!

  • L8

    Grattis tjejer! Ni kommer bli såååå nöjda med era blommor. Jag hade turen och vinna blommor i en annan utlottning som Annica hade och de är ännu finare i verkligheten 🙂

  • Lotta

    Grattis till er alla vinnare!!
    Har sett blommorna live, så jag vet vad L8 pratar om…

  • Jessica

    Grattis till alla besökare!! Och grattis till er som vann!

  • annkan

    Nämen, OJ- nu vart jag både överraskad och glad!! Mest glad förstås, hihi. 😉

    Mailar dig pronto.
    Tusen, tusen tack!!! *dansar av glädje*

    Kram.

  • Pernol

    Grattis till vinsterna tjejer!

    Annika, grattis till alla dina besökare! Jag förstår att det är många som vill titta in för att du är så duktig på det du gör.

    kramis Pernilla

  • Hege-Annie Simonsen

    Hei!

    Du lager de lekreste papirkreasjoner! har nå kikket rundt litt her i bloggen din, etter å ha sett din papir-tekanne på Inkido-bloggen. har du en tutorial på den tekannen? jeg fikk nemlig lyst til å prøve meg på en slik selv…!

    Klem, Hege

  • Gurkiss

    STORT GRATTIS till alla besök 🙂

    STORT GRATTIS till er som vann de fin fina blommorna.

    Kram Gurkiss

  • Pillan

    Stort GRATTIS till att ha passerat så många besökare!! Det är inte konstigt med tanke på hur mycket fina saker du gör…
    Grattis till dem som vann dina fina blommor och det större paketet!!
    -x-

  • Jenny

    Oj vad skoj!! Att jag vann. Och att du fått så många besök 😉
    Skall maila min adress… så snart jag finner rätt på din 😉

  • Maja

    kul att du haft så många besökare

Kommentera

