Strax Dax!

Nu är det strax dax! ☺ Snart passerar räknaren 100000… Om jag räknar rätt, så sker det under de närmaste dagarna…
Jag har ju en kommentarsutlottning pågående, där alla kommentarer fram tills räknaren slår över, ger en lott. I potten ligger fem förpackningar med blommor. Du ser dem i sidebaren.
Förutom detta, så kommer materialet på bilden nedanför att tillfalla den som blir besökare 100000! Det är söta papper, stickers, och cut outs från SEI, med matchande dekorationer.  Om det är du som tittar in då (räknare ligger i sidebaren), så ta en skärmdump, och skicka till mig! ☺

Jag har en hel hög med alster som jag  borde blogga nu! Tyvärr räcker inte tiden riktigt till, så jag har inte hunnit lägga upp alla nya bilder… Det kommer framöver! Bla alster av Pysselgumman/Theresas nya fina julpapper, och en massa Inkido material naturligtvis!

Tack för besöket! ♥

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

17 responses to “Strax Dax!

  • Catharina

    Det klart att jag skulle vilja bli den som får vinna allt detta!
    kram Catharina

  • Annelie

    Så spännande 🙂
    Ja du har en väldig trafik härinne, din besöksräknare har tickat upp 10 besökare bara sen jag läste detta inlägg och gick in för att kommentera!! Kul!
    Kram Annelie!

  • Gurkiss

    Super kul med snart 100 000 besökare 🙂

    Kram Gurkiss

  • bili

    Drömmer rredan om att denna vinst skulle kunna få hamna hos mej………

  • Lotta

    Vilket paket – gillar färgerna…
    Hade varit kul om det hittade hem till mig.

    Ha en skön vecka!
    Kram

  • Kamilla

    OMG vilket paket, mmmmeh vad taskigt, jag åker ju till Vmina nu 😦 då hinner jag ju inte glo som en idiot på vem som blir besökare 100 000
    Kraaamiz

  • Monika Dahlin

    Vilken massa fina saker du gör, älskar verkligen babyskona! De ska jag göra till en kompis som snart ska ha barn. Så himla fina, tack för tutorialen.
    Kram

  • lisa

    jag älskar din font! hur byter man typsnitt i hela bloggen? jag sliter mitt hår! kram

  • Britt-Inger

    Ja, vem vill inte vinna detta, det vill vi nog ALLA 😉
    Kramen.

  • Petra

    Härlig sida…många bra tips!

    Hoppas att man har en chans på utlottningen!

  • Agneta

    Vem vill inte vinna detta 100 000 det är helt oootroligt

    Många kramar

  • Pillan

    Tjingeling! Hittade hit via Inkidobloggen… var bara ”tvungen” att titta in hos dej och säga – WOW vilken underbar tekanna du gjort! Jag blev bara sååå kär 🙂
    Blev jättesugen att försöka göra en sån!!
    -x-

  • Lilla pyssel Ingerl

    Vem skulle inte vilja vinna detta, jag vill jättegärna ha:):):) Stort Grattis till så många besökare måste vara så himla kul:) Men egentlig så är jag inte förvånad att du har så många besökare dom blir bjudna på mycket fint när man kommer hit:) Jag har aldrig blivit besviken av ett besök här:) Ha det jättebra, kramar från lilla Inger:)

  • Maria Krafft

    Hejsan hoppsan!
    Jag förstår verkligen att du har många besökare, din sida ”sprudlar” av inspiration och fantastiska kreationer! Jag besöker din sida MINST en gång om dagen 🙂
    Ha en underbar höst! / Maria

  • Lisa

    Åhh, jag längtar!! Skulle bli överlycklig ifall jag vann det gröna härliga paketet 😉

    /Lisa

  • pia

    wow så meget lækkert

Kommentera

