Nytt ljus…

Jag har gjort en ny fönsterlampa till mitt pysselrum. Det var inte lätt att fota den, men jag hoppas att det syns ”någotsånär” vad jag har gjort?

Jag tog ett armeringsjärn och sprayade med lack, för att det inte skulle färga av sig. 

Jag lindade sedan en ljusslinga med en massa ”krimskrams” runt armeringsjärnet. Två organzaband i olika bredd och en ståltråd med pärlor varvades till upphängning.

Till sist så knöt jag fast olika prismor och pärlor med samma band som jag hade till upphängningen.

Klart och färdigt! Nu har jag en ny stämmningsfull belysning bredvid pysselbordet!

Du glömmer väl inte bort min kommentarsutlottning?… Du finner info via en länk i sidebaren om du inte vet vad som gäller. Jag skulle tro att det är ca två veckor kvar till dragning. Gott om tid med andra ord!

Tack för besöket!♥

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

9 responses to “Nytt ljus…

Kommentera

