Spökhistorier från Inkido…

Snart är det Halloween! Jag har ”smygstartat” med pysslet, för att vara ute i god tid för en gångs skull!  Här är en bok som jag gjort av papper från Inkidos höst serier, Autumn Friendship och Autumn Wardrobe.

Etiketten har jag gjort i Photo Shop, och figurerna har jag skurit ut med Gazellen.

Det är inte så många sidor att bläddra i, men väl en läskig spindel som kommer krypande när man öppnar boken!

En närbild på spindeln i sitt nät…

Och slutligen har vi baksidan på boken.

Visst är det härligt med hösten? Perfekt väder att pyssla i?… 😉

Tack för titten! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

10 responses to “Spökhistorier från Inkido…

  • karin/essmo

    Vilken läskigt bok! 😀 Underbar!

  • Monica

    Riktigt spökigt och supersnyggt! Får mig att vilja fira halloween nu!
    Kram kram!

  • Catharina

    Hur läckert som helst!Du har sån fantasi,skulle önska att jag hade hälften av din.För då skulle jag få så mycket gjort.
    Stor kram

  • pia

    super super rålækker album, lækre detaljer
    knus Pia

  • Britt-Inger

    Hel läckert 🙂 🙂
    Kram, Britt-Inger

  • Annelie

    Superläcker!! Och så rolig idé!
    Är annars inte så mycket för Halloween men börjar känna att jag uppskattar stilen mer & mer, iaf när det gäller scrap…

  • Christine Schärfer

    Vilken hemsk läckert bok du har gjort. Fantastisk fantasi. Du är sååå duktig och påhittig. Har en fortsatt kreativ vecka!

    Kram
    Christine S

  • Pernol

    En riktigt läcker spökbok. Buuuuhu! Jag håller på att skapa med gesso och lite stämplar och lite distresser nu. Allt tack vare dig! Det måste ju bara provas!!

    Ha det gott!
    kramis Pernilla

  • Ellis

    Läckert spökbok och grattis på födesedagen, hamnade här när jag var inne hos Sussie!
    Många fina kort och saker här inne! =)
    Kram

  • Lisa

    Håller med, perfekt väder att pyssla! Häftig bok 🙂 Papperna var ju oxå fina, lite halloween känsla får man direkt 😉

Kommentera

