Hjärtligt Tack

Ett snabbt inlägg denna morgon… Är på väg till jobbet! Detta är ett enkelt kort som jag gjorde för ett tag sedan. Samtliga produkter kommer från Inkido.

Minns inte vad denna vikning heter, men den är rätt kul.

Slutligen en baksida…

Ha en riktigt skön helg, och tack för besöket!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

13 responses to “Hjärtligt Tack

  • Elise

    Jättefint! Kan du inte göra en beskrivning på hur man gör? ❤

  • Pernol

    Åååå jösses så läckert! Den vikningen måste du visa mig.

    Ha en fortsatt trevlig helg!
    kramis Pernilla

  • Rimna

    Superfint kort!

    Tack för lånet av skomallen! Det blev en succé!

    Kram Anna Maria

  • Saya

    Kjempeflott kort – nydelige farger!!

  • olivia

    gud så fint kort gillar verkligen färgerna och vikning, det skulle vara kul om du kan göra en förklaring på hur man gör den 🙂

  • pia

    såååå super nydeligt kort med fine detaljer, flot foldeteknik

  • rebecka

    åå vilken jättefint kort 😀 rosa och brunt är ju så fint tillsammans!

  • Annelie

    Ja det ser ut som en rolig vikning, har nog inte sett den förut. Jättefint är det iaf 🙂

  • Lotta

    Gillade denna vikning när jag såg den här hos dig – har nu testat den!
    Den var kul att göra, lite att tänka på, men lite annorlunda.
    Kul!!
    Tack för inspirationen!

  • Britt-Inger

    Sagolikt vacker och vilken en häftig vikning 🙂 Måste testa!
    Kram.

  • Eva

    Hejsan Annica!

    Jag tror att vikningen hetr ”stairfold” men är inte säker, jag har dock inte sett den i detta utförande och om du skulle vilja göra en tutorial eller bara skriva en beskrivning till mig så vore jag tacksam, har nämligen ett 75 års kalas framför mig och skulle vilja göra ett sånt kort till henne =)
    Mvh Eva

  • Lisa

    Gillar allt med det här kortet! Supersött

    /Lisa

Kommentera

