Höstpyssel!

Nu är hösten här! I alla fall hos mig! För att fira det, så har jag höstpysslat lite. Dels gjorde jag en ny banner som du kan se överst i bloggen. Jag gjorde den med hjälp av diverse fria digiscrap kits från nätet. Jag har också gjort lite höstdekorationer till vårt hem. Lite olika kransar till dörren, och till ljusmanchetter.
Den stora kransen står lutad mot ett fågelbad som jag göt i betong i somras.

Den stora kottkransen får vänta lite, och kommer upp på dörren närmare jul tror jag? Den lilla med alkottar ligger som en ljusmanchett runt ett stort blockljus nu.

Jag bytte även sommarblommorna framför ytterdörren, till något som passar årstiden bättre.

Du missar väl inte min kommentarsutlottning? Den pågår ända tills jag passerar 100 000 besökare! Du hittar en länk till info om det i sidebaren.

Tack för titten! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

14 responses to “Höstpyssel!

  • Pernol

    Så fina dina kransar blev! Nu har du ju hur snyggt och höstigt som helst. Kransen med alkottarna, är det en oasis som stomme?

    Ha det gott!
    kramis Pernilla

  • Monica

    Vilka läckra kransar!! 🙂 Alltid så kul att kika in här o se så varierat underbart pyssel 🙂
    Kram kram!

  • Miaa

    Oj, vilket fint pyssel du pysslat med! Kransarna är bedårande och att lägga kål o ljung på stolen är superfint! Jag ska nog ta mej en sväng till en blomsteraffär i morgon för att göra lite höstfint, både inne och ute!
    Ha en skön början på hösten!
    /Miaa

  • Britt-Inger

    Åhhh, så fint… Det ser gräsligt ute i våran trädgård.. Måste kanske göra något i helgen åt den så det ser trevligare ut 😉
    Tack för inspirationen.
    Kram, Britt-Inger

  • Kamilla

    Åååh vilka underbara kransar du gjort, jag blev helt sjuk i kottkransarna 😀 helt underbart snygga!!!
    Kram kram

  • Birgitta

    Fantastiskt fina kransar!
    /Birgitta

  • Lisa

    Ja, dom var riktigt höstiga! Superfina var dom ju också.

    /Lisa

  • monica

    Vilka underbara kransar!!! Skulle behöva hösta lite i vår trädgård också…

  • pojjo

    WOW WOW WOW… sååååå snygga kransar. J ag har alltid velat göra en snygg krans till dörren meeeeen… jag har aldrig fått till det.. gissa om jag blev sugen nu då *awww*

  • Elise

    Åh, vad fina :]

  • Annelie

    Vilka underbara kransar!!
    Den stora kottkransen är ju helt sagolikt vacker, vad duktig du är!!

  • Sara

    Vilka fina kransar! Ska nog göra en av kottar och byta ut den jag gjort av lönnlöv som vissnat!

  • Jossan

    Hejsan!
    Måste först bara säga att du är jätteduktig! Jag blev direkt sugen på å börja pyssla igen. Undrar om du planterat direkt på stolen? Och om du har en oasis i kransen med alkottarna? Skulle bli jätte glad om du såg detta även fast det är rätt länge sen du la ut detta inlägg.
    Ha de bra!

  • Tina

    Gud vad fint ☺

Kommentera

