Ett altrat nyckelskåp.

Hos Nettan finns det lite av varje under kategorin ”Altra-Dekorera”. Detta lilla nyckelskåp kommer därifrån, och jag har klätt det med papper från Melissa Frances och Riddersholms Design.
I en amerikansk tidning såg jag någon som gjort ett cirkustält på en layout, och min variant av det, blev så här.

Jag har klätt alla sidor…

Flaggan i topp!

Överdelen fick en enkel dekoration, i form av en rosett!

Och här är insidan av skåpet.

Jag tänkte att Moa kan få ha detta som smyckesskåp, och hänga sina halsband däri. Det blir nog bra tror jag!

Varmt tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

8 responses to “Ett altrat nyckelskåp.

Kommentera

